loading...
پرتو علم
م.ح بازدید : 72 دوشنبه 25 مرداد 1389 نظرات (0)

 

به هنگام پیری مرانم ز پیش
كه صرف تو كردم جوانی خویش

الا ای جگر گوشه‌ی فاطمه

كه بردی دلِ اهل دل را همه

كی‌ام من؟ كه باشم هوادار تو

هوادار تو هست دادار تو

من از كودكی عاشقت بوده‌ام

قبولم نما، گرچه آلوده‌ام

به عشق تو هر كس كه منسوب شد

اگر بود بد، عاقبت خوب شد

غمت حاصل زندگانیّ من

به راه تو طی شد جوانیّ من

من از ریزه‌خواران خوان تو‌ام

اگر چه بدم، میهمان تو‌ام

ز در راندگانت حسابم مكن

گدایم، كرم كن، جوابم مكن

به كوی وفا آشیانم بده

سگ خانه‌ام استخوانم بده

مبادا برانی مرا از درت

به بازوی بشكسته‌ی مادرت

 

دیوان دل سنگ آب شد؛ علی انسانی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای کامل تر کردن دوستانی که می خواهند از مواردی درباره ی تمامی موارد گلچینی کرده ایم که انشاالله باعث جلب رضایت دوستان گردیده شده باد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 194
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 728
  • بازدید کلی : 16,007
  • کدهای اختصاصی