loading...
پرتو علم
م.ح بازدید : 64 چهارشنبه 20 مرداد 1389 نظرات (0)

 

خواب ديدم خواب اينكه مرده ام

خواب ديدم خسته و افسرده ام

 

روي من خروار ها خاك  بود

واي قبر من چه وحشتناك بود

 

هر كه آمد پيش ، حرفي راند و رفت

سوره حمدي برايم خواند و رفت

 

نه شفيقي نه رفيقي نه كسي

ترس بود و وحشت و دلواپسي

 

آمدند از راه نزدم دو ملك

تيره شد در پيش چشمانم فلك

 

يك ملك گفتا بگو نام تو چيست؟

آن يكي فرياد زد رب تو كيست؟

 

ناگهان لطف الهي آغاز شد

از نهان درياي رحمت باز شد

 

مردي آمد از تبار آسمان

نور پيشانيش فوق كهكشان

 

بر سرش دستار سبزي بسته بود

بر دلم مهرش عجب بنشسته بود

 

در قدوم آن نگار مه جبين

از جلال حضرت عشق آفرين

 

دو ملك سر را به زير انداختند

بال خود را فرش راهش ساختند

 

غرق حيرت داشتند اين زمزمه

آمده اين جا حسين فاطمه

 

سوي من آمد ، مرا شرمنده كرد

مهربانانه به رويم خنده كرد

 

گفت آزادش كنيد اين بنده را

خانه آبادش كنيد اين بنده را

 

اين كه اينجا اين چنين تنها شده

كام او با تربت من وا شده

 

مادرش اورا به عشقم زاده است

گريه كرده بعد شيرش داده است

 

اين كه مي بينيد در شور است و شين

ذكر لالائيش بوده يا حسين(ع)

 

خويش را در سوز عشقم آب كرد

عكس من را بر دل خود قاب كرد

 

اسم من راز و نيازش بوده است

خاك من مهر نمازش بوده است

 

بارها لعن اميه كرده است

خويش را وقف رقيه كرده است

 

تا به دنيا بوده از من دم زده

او غذاي روضه ام را هم زده

 

اينكه در پيش شما گرديده بد

جسم و جانش بوي روضه مي دهد

 

هر چه باشد او برايم بنده است

اوبسوزد صاحبش شرمنده است

 

در مرامم نيست او تنها شود

باعث خوشحالي اعدا ء شود

 

در قيامت عطر و بويش مي دهم

پيش مردم آبرويش مي دهم

 

آري ، آري هر كه پا بست من است

نامه اعمال او دست من است

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای کامل تر کردن دوستانی که می خواهند از مواردی درباره ی تمامی موارد گلچینی کرده ایم که انشاالله باعث جلب رضایت دوستان گردیده شده باد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 673
  • بازدید کلی : 15,952
  • کدهای اختصاصی